Bartosch Airport Supply Services

Bartosch Airport Supply Services: Franziska Bartosch
Franziska Bartosch
Bartosch Airport Supply Services: Robert Bartosch
Robert Bartosch

About us

About Bartosch Airport Supply ServicesAbout Bartosch Airport Supply Services

The company Franziska Bartosch Airport Supply Services was established in 2003 by Robert and Franziska Bartosch. Robert was our sales manager and specialist in ground handling. In August 2010 our company became a limited liability corporation "Bartosch Airport Supply Services GmbH". Robert is now CEO, Franziska our associate and office administrator.

Before starting the business, Robert worked for over three decades as Ramp Service Manager at Salzburg Airport. He was responsible for purchasing the whole ramp equipment. During that time he also has been in great demand at Airports all over Europe as a consultant in places such as Dubrovnik, Sarajevo, Zadar and Tashkent (Uzbekistan).

With such great experience and technical know-how, Robert has inspired and helped many manufacturers improve their products.

We offer a specialized, individual guidance program where your wish is our command! Our main priority is to give YOU complete satisfaction with solutions and personal support both BEFORE and AFTER purchasing our products. Our business concept is to provide you with complete aircraft handling sets as well as refurbished used equipment when necessary. We want to build relationships based on equality and fairness. Our aim is to do the right thing for YOU.

During times of global financial crisis, you should not forget to think ahead so your company will be at the forefront of the industry. So, our prices always reflect the highest quality available anywhere in the world. For example, an investment in LEKTRO tugs now will save you money due to the efficiency, effectiveness and safety record of our towbarless tugs. They are built to last. And they do!

We at Bartosch Airport Supply Services feel it is more important to provide a quality product and adhere to Certificates and current Aircraft Manufacturer Approvals than to use less expensive, inferior components like our low-price competitors.

We are looking forward to working with you to ensure your business is at the forefront in airport technology. As your professional consultant, we'll find a solution to your every problem! Please don't hesitate to contact us.

Franziska & Robert Bartosch


Über uns

Die Firma Franziska Bartosch Airport Supply Services wurde 2003 von Robert und Franziska Bartosch als Einzelfirma gegründet - im Jahr 2010 wurde die Firma eine GmbH. Franziska ist Gesellschafterin und Büroadministratorin, Robert Geschäftsführer.

Er war zuvor 35 Jahre am Salzburg Airport beschäftigt, wo er als Ramp Service Manager auch für den Einkauf der benötigten Vorfeldgeräte verantwortlich war. Während dieser Zeit war er auch als Berater auf Flughäfen über Europa hinaus gefragt. Auf Grund der langjährigen Erfahrung und seines technischen Know-hows hat er viele Hersteller zur Verbesserung ihrer Geräte inspiriert.

Diese Kombination von organisatorischem und technischem Background veranlasste uns zur Firmengründung.

Unser Hauptaugenmerk legen wir darauf, unseren Kunden die geeignetste Lösung für ihre Bedürfnisse anzubieten.

  1. Beratung steht an erster Stelle und führt auch manchmal zu unkonventionellen Lösungen. Während der Tätigkeit als Consulter stellte Robert fest, dass durch eine gründliche Beratung gravierende Fehlentscheidungen abgewendet werden konnten.
  2. Verkauf bzw. Vermittlung hochwertiger Produkte (auch gebraucht). Gerade in wirtschaftlich schwierigen Zeiten ist es wichtig, für die notwendigen Investitionen eine gute Beratung in Anspruch zu nehmen, denn nur "billig"; kann teuer werden. (z.B.: Investition gering, Betriebskosten hoch).
  3. Auf Grund unseres Firmenkonzeptes sind wir in der Lage, ganze Luftfahrzeug - Abfertigungssets zu bieten.

WIR FREUEN UNS AUF SIE!

Franziska & Robert Bartosch

© 2008 screendesign, webdesign & entwicklung: webdesign-salzburg.at